Se enkelt indlæg
Gammel 30-09-2012, 18:44   #6
Sandra86
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
Sandra86 er ny på vejen
Er glad for jeg ikke er den eneste, der kæmper med systemerne.. Det er dejligt at kunne snakke med andre om det, der er inde i det sammen..
Jeg har så efterfølgene været til tjek ved gigt lægen nu her igen, og efter MR scanning viste det at jeg ikke har hvirvlsøjlegigt, men at jeg i hvartfald har en barn/voksen gigt.. og det er pisse frustrende at jeg lige pludselig skal ha en anden dianogse og ny medicin fordi jeg var inde ved en anden læge...
For så er kommunen jo igen "efter" en, fordi de jo så heller ikke har en præcis diagnose at forhlde sig til.
De har ville starte mig op på noget meget stærkere medicin nu, efter mit sidste tjek, men jeg takket nej, da jeg inden for de sidste 3 måneder har fået 4 forskellige slags medicin, og da de lige nu ikke ved hvilken diagnose jeg har, er jeg ikke meget for at skulle være forsøgskanin med alt muligt, da jeg heller ikke kan tåle alle de stærke piller med min mave..

Og kommunen kan og vil ikke engang sygemelde mig, de har sendt mig på kontanthjælp. og nu vil de så have jeg skal ud i 3måneders atbejdsprøvning, selvom jeg for længe siden har været ude i arbejdsprøvninger... Synes det er meget forvirrende med kommunes systemer
Sandra86 er ikke logget ind   Besvar med citat