Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2015, 21:17   #4
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Har sendt en klage via et digitalt link oplyst i min afgørelse ( altså via digital post). INGEN KVITTERING eller autosvar som bekræftelse.
Jeg sender KONSEKVENT mine anbringender til instanserne, med almindelig web-mail - mit cpr-nummer er forlængst horet væk digitalt, og på den måde kan jeg når som helst gå tilbage og kigge i min afsendt-mappe, hvad det sidste skriv til mig fra dem, er.

At DE vælger E-boks, og ofte ikke engang har formået at vedhæfte diverse filer er jo DERES problem.

Så længe jeg ikke har fået en tilbagemelding om, at 'mailen ikke kunne afleveres' ER den modtaget i den anden ende - jeg har i et par år nu, brugt mange af disse mails som bevisførelse, og det er accepteret uden protest.

Selv den svageste bruger på k10, har mere styr på IT end de fleste kommunal-ansatte jeg er stødt på.


glem ALDRIG:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat