Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2013, 17:18   #19
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Anja10,

Vi alle herinde har kloklet siden vi kunne gå lad der ikke være tvivl om det. Livet var godt indtil nu tror man, men der skal være håb forude.

Jeg gider ikke referere min egen historie for som så mange andre føler jeg, at det kan være for "ophævende", men det jeg føler der er værst i dette system, det er at du skal have check på systemet medmindre du kan finde en loyal privat sagsbehandler der kender til systemet.

Såvidt jeg forstår står du over for at få lukket dine sygedagpenge i forbindelse med varighedsbegrænsningen på de "obligatoriske" 52 uger? Jeg referede i det forrige indlæg punkterne omkring forlængelses reglerne i forhold dertil. Det er vigtigt at få fundet frem til om hvorvidt du kunne høre under nogle af disse punkter.

I forhold til det genrelle punkter udover nr. 3, 4 og 7 der er det kravet af man er stationær i sine lidelser og det tvivler jeg på at du er i forhold til at du stadig skal til psykolog/ psykiater?

Mht. sidst nævnte som du også omtalte i dit tidligere indlæg, der skal du blot vide at psykiateren medicinere primært i forhold til psykologen. Jeg var rigtigt meget til psykolog først, men blev hjulpet endnu mere ved psykiater..
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat