Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2010, 20:14   #3
HJD
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2010
Indlæg: 13
Styrke: 14
HJD er ny på vejen
hej
det jeg kan finde er:forlænges udbetaling af sdp jf §27.1.2, forlænges med op til 26 uger, havde på det tidspunkt været sygemeldt 1 år, kan ikke se med den næste forlængelse, 1. forlængelse var fra 1 april 09 - 1 okt, samt næste som jeg ikke kan se nogle steder til 31 dec og igen til 1 maj..hvor der så står at HJD er under sygeforløbet fundet omfattet af revalideringsbestemmelserne jf Aktivlovens §46 stk 1. virksomhedspraktikken er forløbet lidt blandet, jeg har kroniske smerter som er meget difuse, er der både i hvile og aktiv, dage kan jeg ikke trække bukser på.
Haft en jobkonsulent der ikke rigtig har vist hvad hun lavede og hende og rådgiver talte bestemt ikke samme sprog, rådgiveren har i hele forløbet modsagt jobkonsulent som sagde, læg en time på og træk fra hvis du ikke kan klare det, rådgiveren har konstant ringet/mailet til mig om jeg snart er på fuld tid, da jeg jo pr. 31 juli skal på dagpenge på fagforening på ordinære vilkår, faktisk har hun ikke været særlig sød har følt mig truet af hende, og følte mig nødsaget til at lægge flere timer på uden at kunne klare det, og psykisk var jeg sart og har fået det så dårligt den sidste tid også smertemæssigt, min læge vil gerne sygemelde mig, men har ikke turdet det. Jeg har nu en udtalelse fra arbejdsmedicinsk hvilket fortæller at jeg ikke ville kunne komme på ordinære vilkår og har en fysisk, psykisk og socialt reduceret funktionsniveau, min rådgiver sagde til et møde for en uges tid siden, at hvis der er nyt væsentligt helbredsmæssigt vil vi se på, om der skal iværksættes en anden indsats. og har ikke kunne få det uddybet mere..jeg står også og er bage for om udtalelse fra arb.medicinsk kan skade min sag, den kan det ihvertfald på fagforeningen.
ps. det er kommunen der afslutter mig, den er ikke min afgørelse
vh
HJD
HJD er ikke logget ind   Besvar med citat