Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2009, 17:55   #9
Tinaw
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2009
Indlæg: 4
Styrke: 0
Tinaw er ny på vejen
Hej,Ja jeg kan se disse indlæg ikke er fra i år.Nå men håber en eller anden kan sige noget om midlertidigt førtidspension?
Jeg har bøvlet med smerter siden 1994.Så var det lænden,så var det håndled,skuldre,knæ muskelsmerter,træthed,svimmel og mere til.
Blev opereret i foden,som jeg har bøvlet med siden 01.Jeg har været sygemeldt pga.smerter a´flere gange.Nu er mine 52 uger udløbet denne gang.Gjorde de dec,sidste år.Nu er mit forløb på Reva endt hvor de mener jeg har en arbejdsevne på under 25%.Skal lige siges der er slidegigt i hænderne.For fjorten dage sigen fik jeg diagnosen Fibromylagi.Hold da op det var de hurtige om at konkludere !
Nu ophører min reavalidering snart.Jeg har en rådgiver fra LO. til at hjælpe mig,som siger der kan søges sygedagpenge via min fagforening (HK).
Jeg har ikke meget overskud til noget og mine smerter er blevet forværret efter de 10 uger på Reva.Men er lige startet medicinsk behandling,hvor der kan gå op til tre mdr.før man ved om det virker,på Fibromylagi,hvis ikke så er der en anden jeg kan prøve. En eller anden form for træning vil MÅSKE også hjælpe og lindre smerter,måske give en mere energi!,men tager jo tid.SÅ derfor tænker jeg jo hvorfor ikke midlertidig pension,og så tage den derfra igen i form af arbejdsprøvning osv.Altså udsigterne for at jeg bliver helt rask er ganske små.Der er jo intet nyt i alle disse år smerterne er bare blevet værre og forværres ved fysisk arbejde.Der skal også søges om førtidspension når min revalidering udløber.Men får jo nok afslag.Jeg vil gerne forsøge et fleksjob.Og mener ikke det ensformede arbejde på Reva kan sammenlignes med et godt job i det virkelige liv.Men ingen fleksjob med den arbejdsevne. Jeg er meget frustreret.Kunne jeg arbejde gjorde jeg!-hvem ville udsætte sig selv med dette for sjovt?
Knus Tina

Sidst redigeret af Tinaw; 20-02-2009 kl. 18:02.
Tinaw er ikke logget ind   Besvar med citat