Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2017, 11:46   #179
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Ideen med at få fagforeningsrepræsentanter med som bisidder er jo at de skal forhindre eventuelle overgreb fra kommunen og ud fra din forklaring lyder som om det gør det temmelig elendigt.
Uanset om det er skiftende bisiddere eller samme hver gang bør vedkommende i hvert fald standse urimelig opførsel.

Normalt har en bisidder ikke taleret, men jeg er overbevist om at hvis en sagsbehandler opfører sig truende over for borger bør en bisidder fra fagforeningen blande sig i samtalen og anmode om at medarbejderen opfører sig ordentligt eventuelt efterfølgende fulgt op med en klage sendt fra fagforening til jobcenterchef.

Jeg spurgte om du havde talt med bisidderne om hvad de oplever, for jeg tror at det er bedst inden mødet at tale med bisidder om hvordan du generelt oplever møderne og hvordan du mener at sagsbehandleren truer dig, så kan du anmode bisidderne om at bryde ind hvis de oplever det.
I bør bagefter diskutere hvilken oplevelse du havde og hvilken oplevelse bisidder havde. Hvis du ikke orker at diskutere det lige efter mødet kunne I måske mødes dagen efter og tale om det ?
Måske I ikke har helt samme oplevelse af hvad det er der foregår?
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat