Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2010, 18:36   #28
sommerkys
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 17
Styrke: 17
sommerkys er ny på vejen
hejsa igen

Takker mange gange for de svar I har givet mig her inde, det er simpelthen bare så skønt, at man kan få noget opbakning fra jer, og jeg er rigtig glad for de råd I har givet mig, og ja jeg venter nu bare på mine akter fra kommunen, så jeg kan se hvad han har noteret og ej, for jeg er sikker på at han også her har overskredet sin pligt, for når nogle af hans kollegaer har været inde og se, står der intet nyt i sagen siden jeg fik tilkendt min førtidspension, så ja det kommer jo kun til fordel for mig.

Der var en af jer der skrev om min medicin + kørsel 300 kr. ikke var nok til at dække en merudgift, men det var ikke mig med den kørsel på 300 kr. det var jomfruen.

ork gud nej jeg har søgt alverdens ting som jeg syntes går ind under §100 så den kommer op på et pænt beløb, kan ikke lige huske hvor meget, men langt langt over bagatel grænsen, men det som jeg kun kunne få dækket var min egenbetaling på 3410 kr. på medicinen, resten er blankt afslået, og så skriver han gud hjælpe mig også, at jeg ikke er i personkredsen, men så er jeg lykkelig for at jeg havde en bisidder med til det sidste møde, hvor han sagde at jeg var i personkredsen alene på min medicin.

Min sag har taget et år for ham at behandle, og alligevel får man afslag, nu skal jeg så igang med alle klagerne, men tro mig selvom jeg er syg og har mange dårlige dag jeg må trække ud af kalenderen, så skal jeg nok få orden på det, det her gør mig i den grad stædig og jeg skal nok få orden på det, om det så skal koste mig flere mdr. på langs bagefter.

Det sjove af det hele er at han også givet mig afslag på nogle forespørgelser som han ikke har svaret mig på i en mail jeg sendte ham, så ja der er nok at gribe fat i.

Hele den måde sagsforløbet er gået på, vil jeg mene at han burde være dumpet da han tog sin uddannelsen, jeg er sikker på at han har brugt den sociale lovgivningen til andet end at læse i," men ja det er også ret tørt læsestof" så måske var den god til at varme op med i brændeovnen eller måske har han tørret r.. i den på mangel af andet, hvad ved jeg, men en ting er jeg sikker på, han har da ikke læst på lektien og kender i den grad ikke en skid til noget som helst omkring §, love og regler omkring den sociale lovgivning he he.

Med det vil jeg slutte og ønske jer alle en rigtig god weekend....
sommerkys er ikke logget ind   Besvar med citat