Se enkelt indlæg
Gammel 06-07-2010, 09:00   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg er ved at komme af med mine killinger (de flytter hjemmefra ) den dag hvor tv 2 viste det om hjemmehjælper i tv var min eksmand og hans kone og hendes kollega her ...

Min eksmands kone kunne sq knap få luft og jeg har aldrig set nogen blive så gal over noget , og hendes kollega (som skulle have min killing ) sagde så for ******* nu bliver det godt nok ikke sjovt at være os de næste dage og så sad de ellers og fortalte hvad de kunne tænke sig at gøre ved de hjemmehjælpere som der blev vist i tv og snakke gik om de afsløringer tv 2 lovede de næste dage..

Og jeg kan sige så meget at de to var gale og bestemt også kede af det så det var til at ses , og ja de er jo som man nok har gættet hjemmehjælpere ..

Min eksmands kone har jeg selv set kravle på arbejdet med diskprolaps fordi hun vidste at en af hendes borger var på sit yderste og hun kunne simpelthen ikke sove om natten ved tanken om at den borger skulle dø uden at hun fik sagt farvel til hende...

Og som hun sagde det der ville ikke blive accepteret ved os men der er dovne kollegaer men ikke desideret snyd i den enhed hun er i og jeg må sq indrømme at jeg havde ondt af de to da de gik for de ved hvilke dage de kommer igennem det næste lange stykke tid ...

De har begge været i demonstration for bedre arbejdsvilkår for hjemmehjælpere og bedre forhold for de ældre og som de sagde, det falder sg altsammen til jorden nu for hvem vil tro på os ...

Så vi skal altså huske at der er gode og reelle hjemmehjælpere (kender selv en del af dem ) der er dovne hjemmehjælpere (som der er dovne inden for alle fag ) og så er der dem der bevidst snyder som dem der er blevet afsløret i tv de sidste dage...

Og jeg tror at dem der har allermest brug for at der lige gives en hånd eller et godt ord eller et klap på skulderen i disse dage er de hjemmehjælpere der trods alt findes som gør alt de kan og er der fordi de virkelig kære sig om deres job "jeg håber at de er i stort overtal" for jeg tror godt nok at de har brug for det i disse dage ...

Jeg vil da overveje at sætte et skilt op her i bebyggelsen "har du sagt tak og noget pænt til din hjemmehjælper i dag" he he ...

Det er ikke en god dag at være en god hjemmehjælper på i dag


Det er lige ved at vi kan gå så langt som til at os på førtidspension kan takke de der hjemmehjælpere for pga de afsløringer drukner det helt det med at en razzia afslørede hvor mange førtidspensionister der var på vej med fly med enormt mange penge på lommen (for mange ) hvis ikke vi havde haft hjemmehjælper sagen , så ville vi såmænd nok have haft en sag igen igen om hvor nemt det var at få førtidspension og hvor nemt det var at snyde sig til det og at alle arbejde sort ved siden af .. fordi ca 39 bliver bustet ved et fly .. nu er det blevet overdøvet af hjemmehjælper sagen og alle hjemmehjælpere er nogen slemme nogen der svindler og snyder og misrøgter de gamle ..

De er nogen hundehoveder ingen tvivl om det .. .men det er IKKE alle og tak til dem der ikke er sådan
  Besvar med citat