Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2013, 20:06   #19
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Jeg syntes deres spørgeskema er problematisk..
Min sagsbehandler sagde til mig at jeg skulle svare på skemaet somom jeg var helt rask og skulle til at vælge uddanelse og ikke havde nogle skavanker...
Må sige jeg tænkte med det samme at det kunne da ikke være en smart ide...
Jeg havde så¨absolut ingenting at bidrage til det skema da jeg stort set ikke kunne bruge det til noget....
Plus de samtaler med sagsbehandleren hvor jeg skulle snakke om skemaet der blev jeg så dårlig så jeg bare til sidst sad jeg ved det ikke fordi min hjerne var for træt og omtåget..
Resultat ja man sagsbehandler tror nu jeg er psykisk syg for det er en psykolog der skal med til mit møde, og jeg fejler kun fysiske sygdomme...

Jeg ved ikke hvad de vil bruge det til..
For mit vedkommende der kan jeg ikke sendes ud blandt andre mennesker da jeg er overfølsom overfor kemi (parfyme osv osv)
Dvs alle deres kurser dur kun hvis de kan finde en som kan være totalt uden kemi og komme hjemme hos mig...
Det samme gælder deres mentor ordning, den kan heller ikke kurerer mig..
Deres fagpersoner med special kompetence for udsatte ledige.. Ja medmindre de kan kurerer fibromyalgi og min mcs og piskesmæld og dårlig ryg osv..? ja hvad skal de så gøre for mig...
Og sidst jeg hørte om de social faglige personer handlede socialt udsatte ledige om hjemløse/alkoholikerer/narkomaner osv... og folk uden netværk..
Tager ikke medicin da det jeg ville skulle tage ikke virker og er farligt for min krop..
Så eneste løsning jeg kunne se var hvis de ville have mig til at dope mig op.. men det løser stadig ikke at jeg ikke kan være sammen med andre mennesker...
Så hvad er deres mening med de teams...?
Og hvad jeg er bange for ja det er nemlig det der hedder at de planer der blir lagt skal følges ellers blir der sanktioneret.. Der tænker jeg at de vel gør som de plejer 25 timer aktivering til alle så de får deres penge tilbage også kan de så trække os i penge når vi ikke magter at møde det antal timer...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat