Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2009, 16:26   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Sommerkys...
Citat:
Kan det virkelig også være rigtigt at alle håndsrækninger skal udføres af min udearbejdende ægtefælle, det er i forvejen ham der udover sit job, handler ind, laver man, gør rent, vasker tøj, ja stort set ordner alt her hjemme, hvor jeg så har minimale småting, som jeg ordner i små etaper i løbet af dagen.
Det er jo helt ude i skoven.

Måske din mand skulle søge kommunen om plejevederlag. ... eller tabt arbejdsfortjeneste (hedder det vist, når man plejer syge i hjemmet).

Eller måske true kommunen med, at manden snart knalder ned med stress og dermed en langtidssygemelding, fordi han ikke kan magte mere. Det koster jo kommunen endnu flere penge, ikke?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Jo - men den får man altså ikke længere "bare" udleveret af hjælpemiddelcentralen, idet det er vurderet at en sådan er et forbrugsgode.
Der er en principafgørelse på det.

Og handikapkørsel har ganske rigtigt en øvre grænse. den kan bruges 104 gange om året - altså 52 tur-retur rejser.

OG - det koster jo alligevel en del (ikke i forhold til taxa), men hvis man skulle ha tilskud til den betaling - siger de at man bliver dobbelt kompenseret.

Ja - forstå det system, hvem der kan - jeg kan ikke...
Ja, det er korrekt, Zastrow, og dog ikke helt alligevel, for hvis argumenterne er gode nok, så kan man godt få hjælp til den alligevel.



__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat