Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2011, 11:01   #15
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Timeguest:

Ok, så det er mig, der misforstår her? Det er ikke sygedagpengene, der kan forlænges, men det er fordi jeg skal søge om ledighedsydelse?

Nu fik jeg min forlængelse af sgdp efter paragraf 27 stk 4, hvor det hedder enten fleksjob eller førtidspension. Betyder det så at jeg ikke kan havne i det sorte hul, netop fordi de har erkendt at jeg skal have det ene eller det andet?

Men, altså under forudsætning af, at jeg gør opmærksom på at jeg er interesseret i fleksjob?
Det giver bare ingen mening, da jeg overhovedet ikke ville være i stand til at gennemføre en arbejdsprøvning

Sådan som jeg læser dit indlæg:

Jeg skal gøre opmærksom på at jeg er interesseret i at søge fleksjob INDEN mine sygedagpenge udløber. Selvom jeg godt ved, jeg ikke vil være i stand til at varetage et. Og sagsbehandler sådan set også godt ved det, og ville vide at det var løgn, så

Ymerparagraffen gælder kun fordi man selv har bedt om at komme i fleksjob, og at det virker overvejende sandsynligt at man kan varetage et fleksjob - sådan som jeg læser dommen

Så det kan vel ikke undgås at jeg rammer ned i det hul, der ikke burde eksisterer - nemlig for syg til fleksjob. Selvom det er det, kommunen skal tilbyde mig, hvis de afviser førtidspension

Kan du sende dit link til kommuneinformation igen? Det virker nemlig ikke
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat