Se enkelt indlæg
Gammel 27-07-2011, 11:53   #23
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Hihi VOVSE - ved jeg godt, men du skal jo have lidt gas, skal du

Jeg har fulgt med i den anden tråd, og jeg syntes det er forfærdeligt at man kan havne i yderligere parkering. Som jeg også har skrevet i den anden, virker det som om jobcentrene trækker tiden til der kommer en evt ny reform - og det bekræfter Andersine85 jo lidt i svaret herover! Og det forstår jeg simpelthen ikke er lovligt....

POPIAE - der står i konklusionen at jeg vil overgå direkte fra sd til ledighedsydelse, hvis jeg visiteres til fleks. Men ja der står ikke noget om hvad der sker hvis jeg IKKE visiteres til fleks. Og vi ved jo alle at nævnet kan gå imod alle anbefalinger. Både læge, sb'er og sociallæge anbefaler jo som minimum fleks. Og det var jo også derfor jeg TROEDE at jeg ville blive forlænget efter 27.1.4 ud fra mine papirer.... Min nuværende forlængning udløber 28 august.

Skal jeg i mine spørgsmål til jobcenter chefen spørge HVORFOR jeg ikke forlænges efter den §, men efter ymer§ ?

Åhhh, hvor er det frustrerende det her...

Der er ikke lige nogen af jer der sidder med totalt meget overskud, der kan hjælpe mig med lidt formuleringer....
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat