Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2009, 10:26   #1
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Jeg har fået job---er så glad.

Kære alle på K10.

Der er unægteligt sket meget i mit liv siden jeg sidste år kom i kontakt med alle jer søde mennesker på K10.

Jeg blev vissiteret til flex 1-3-2009, har sideløbende passet min behandling på BBH for traumer, som nu er afsluttet.

Jeg er jo oprindeligt udannet pædagog i 1988, og har arbejdet med børn i mange år i KBH, kommune.

Efter min behandling og fra da jeg var hjemløs og frygtelige ting sket i mit liv, har jeg nu fået det så godt og været så heldig at få job som pædagog 15 timer om ugen i en lille rar inst, i KBH.

Jeg er så glad over alt den respons og opbakning jeg har fået , da jeg besluttede om jeg kunne være pædagog igen--dog nu på nedsat tid med 15 timer om ugen og med fagforeningen i ryggen er der forhandlet en god løn ud fra min accinitet og kvalifikationer i KBH, kommune .

Jeg skal påbegynde min nye stilling den 1-9-2009, jeg glæder mig så meget til at komme igang og ikke mindst at jeg får en ordentlig løn.

Den ro og stabilitet som jeg ikke havde sidste år , midt i en arbejdsprøvning og uden et sted at bo og en sej kamp mod de private aktører, har jeg genvundet nu i år, allerførst da jeg fik en lejlighed og blev flexvisiteret i 1-3-09, og den behandling og tro på mig selv igen med hjælp fra BBH, kognitiv terapi
Jeg har brugt mange kræfter på at det skulle lykkedes, derfor har jeg ikke været så meget synlig her på siden den sidste tid.
Jeg er igen i år i kolonihaven som jeg låner, men denne gang har jeg både et hjem og et job at vende hjem til når kolonihaventiden er slut , og kommet måske nærmere min helt store drøm om selv at eje en lille kolonihave.

Mange hilsner fra Thelma og de to katte er her stadigvæk .
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat