Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2012, 16:47   #14
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Papdronning Se meddelelser
Sorry Gunvor jeg burde have haft præcisere forskelle. Det er trods alt svært at indhente oplysning hvis det er ikke noget til at videregivere dem .
Jamen så længe der ikke er givet samtykke, så må de jo heller ikke = ingenting at gå efter.
I øvrigt mener jeg ikke, at der her er tale om en samlever, men en sambo, det er jo en hel anden situation. F.eks. mange i København har udlejet et værelse til en anden, så har de jo ikke noget med hinandens økonomi overhovedet. Og det at de ikke bare indhenter hos den, det handler om, men en anden person, som slet ikke vedrører sagen overhovedet....

Så vidt jeg har forstået fik Stonie også medhold fra nævnet. Men at de roder rundt i det fortsat er ikke ligefrem så smart... Det er grænseoverskridende, at de går ud over det, de egentlig må.... Tænk hvis du hørte, at din nabo i en pengesag hos kommunen får at vide, at de også har indhentet oplysninger om din økonomi.... øh, hvad har det med naboen at gøre... En sambo er helt det samme som en nabo....

Der findes allerede et system i dag (sammenkørende), hvor man kan afsløre, om en f.eks. måske får noget løn og dagpenge samtidig eller lignende... For det står i en eller anden lov, at sådan et system er ok.

Sidst redigeret af curls; 24-11-2012 kl. 16:49.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat