Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2016, 03:44   #70
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Det er da klart. Han laver jo ikke noget. Han skal da bare rejse sig fra den kørestol og tage et arbejde, den dovne slambert. Nej, det håber jeg forstås som en vrede, jeg ikke kan beskrive. Hvornår i alverden vågner Danmark op.
DF, ja vorherre til hest. Fy for den lede, men det undrer mig ikke. Det undrer mig dog, at folk i årevis har ladet sig snøre.
Årsagen til, at DF ikke stemte for fleks og førtidsreformen var måske kun fordi de ikke ville stemme for noget, som den røde blok kom med. Ellers er der ingen sammenhæng i det de gør og siger. For helvede hvor er jeg harm, og jeg fatter ikke mine landsmænd. Hvorfor er det hele tiden den onde der har magten.
Men tak til dig Peter, og Jesper Tynell, som atter er på banen. Hvornår gør vi oprør, og ikke bare her og i andre medier.
Jeg efterlyser virkelig et kvikt hoved, der kan skrue en drejebog sammen, så det ikke er den enkelte der hver gang, og nærmest alene skal kæmpe mod magten.
I andre lande går folk i fængsel for deres overbevisning. I Danmark må vi sige, næsten, hvad vi mener, uden konsekvens. Det er sgu for dyrt, at sende folk i fængsel.
I Danmark har vi folk fængslet for et par tusind kr. pr. måned i eget hjem. En celle koster vel ca. 4000 pr dag, så vi lever i sandhed i et paradis på jord.

Sidst redigeret af vasen; 28-02-2016 kl. 03:47. Årsag: fejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat