Se enkelt indlæg
Gammel 02-08-2016, 10:02   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peter H Se meddelelser
Har skrevet dagbog efter min jobkonsulent anmodning, men er ikke blevet bedt om at aflevere noget og har den bare liggende.
Hvis du ikke jævnligt afleverer kopi til sb kan denne ikke vide hvilken effekt praktikken har på dig, og dit helbred.

Jeg plejer at anbefale, at man afleverer kopi hver, eller hver anden, uge.

Og når du afleverer noget på kommunen, uanset hvad, så bør du bede om kvittering for, at det er modtaget.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Peter H Se meddelelser
Der er tale om 3 gange LÆ285........samt fra smertecenter.
Så vidt jeg kan se, så må de "3 gange LÆ285" være lavet af egen læge, og du må have været til en konsultation da h*n skulle lave dem.


Det kan være en god idé, at få en uvildig rådgiver til, at se på sagen, men du skal være bevidst om, at hvis du overgiver sagen totalt til denne rådgiver, og vedkommende ikke gør sit arbejde ordentligt, så er det dig der hænger på problemerne efterfølgende.

Rådgiver eller ej, så bør du selv være med på side-linien, og ved fremtidige aktindsigter reagere straks du opdager uregelmæssigheder.

Held og lykke med din sag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat