Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2010, 19:57   #253
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Har i dag fået kopi af MR-skanningsbeskrivelsen fra da jeg fik skannet min nakke.

Den er godt nok skrevet i lægesprog og jeg er godt rusten i det... det er også ved at være 5 år siden jeg arbejdede på OUH.

Men med min begrænsede hukommelse og viden, kan jeg i hvert fald se, at jeg har i alt 4 diskusprolapser i min nakke og de sidder mellem 3/4, 4/5, 5/6 og 6/7 halshvirvel. Den største sidder mellem 6 og 7 og den er ret stor.
Desuden viser skanningen forandringer i nakken som er ret udtalte for min alder, men at der ikke er mistanke om ondartede forandringer. Så vidt jeg kan læse, så er jeg "bare" slidt.

Men jeg vil se om jeg kan få den "oversat" enten når jeg kommer på neurokirurgisk eller af min egen læge (selvom det først er d. 18. jeg har en tid hos ham), jeg er nødt til at have et helt klart billede hvad der er galt, om det er noget der "bare" kan klares med en operation og genoptræning eller - som jeg har mistanke om ud fra skanningen - at der er forandringer som der ikke kan gøres noget ved... altså slid.

Nu må jeg bare vente tålmodigt på jeg skal på neurokirurgisk d. 10. marts og have dommen.... og bagefter... senere... kommer dommen så fra kommunen... vil de forlænge eller ej
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat