Se enkelt indlæg
Gammel 11-03-2017, 15:22   #7
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Ha, det er en god ide, men hvordan i alverden gør man det. De får jo mange millioner af Trygfornden og Lundbeck, og sundhedsstyrelsen accepterer diagnosen. Hermed spares der jo penge i sundhedssystemet.

Vi patienter aflønner dem jo ikke.

Den med havregrøden er super morsom.
Min hund har en medfødt øjenlidelse, men dyrlægerne konverterer det da ikke til at det er noget hunden tror.

Det kan være man skal lege hund eller hest næste gang man skal undersøges.

Iøvrigt er det vist sværere, at bive dyrlæge end menneskelæge.
Sådan har det i hvertfald været en gang.
Tak for dit tragikomiske indlæg.

Mit indlæg er også en wakeup, til alle de som har en psykisk lidelse, om at mærke efter, hvis man mærker fysiske symptomer og ikke bare tro blindt på lægens ord.

Hvis jeg havde haft råd var jeg for længe siden gået til et privathospital, trods jeg principielt er imod det, da det opdeler os i et A og B hold.
Ja, den del kender jeg desværre også til :/

Den sorte humor har nok hjulpet mig en del af vejen i systemet. Det glæder mig at kunne snige et lille grin ind i hele denne groteske situation

Og ja, det er jeg selv opmærksom på. Har heldigvis en læge der sendte henviste mig til fys da jeg kom ind med smerter i skuldre/nakke. Endda også til røntgen, for at se om problemet kunne skyldes noget med mine ryghvirvler (forstod ikke præcist hvad han mente, men det blev i hvert fald udelukket efter røntgen).
Men synes generelt mange er hurtige til at trække kortet: "det kan jo være pga dine psykiske problematikker" :/
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat