Se enkelt indlæg
Gammel 11-03-2017, 12:07   #4
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Tak til Stranpigen og vovse.

Strandpigen, det er dejligt for din mand at han endelig blev hørt og har fået den rette behandling.Tillykke med det!

Vedr. klage har jeg klaget over behandlingen af S. førtidspension, men at klage over læger anser jeg på håbløst idet meget få for medhold. Der er mange sager, som er lige til højrebenet, hvor folk alligevel ikke får medhold, men måske senere.
Har ikke overskud til det også pt.
Har længe overvejet at spørge til ombudsmanden over den politik som Københavns kommune bruger, rehabiliteringsteam og pensionsteam, men hold op, hvor er det svært for mig.

Mit hjem er fuld af akter, som jeg har svært ved at få orden i. men må snart tage mig sammen.
Der har været orden, men så skal jeg lige finde noget og så er det hele kaos igen.


Jeg ved ikke hvor mange derude, der oplever lign, men for de der gør er det et helvede.

Du spørger, Vovse om vi har fået journaler udleveret. Desværre er der ikke så meget vi, da jeg er alene og med en datter der er flyttet til Grønland er det ikke så nemt.søster i jylland har travlt med arbejde og kan slet ikke forstå sociale sager og siger, håber du finder ud af det. Bro rejser meget og når han er hjemme er ha hos kæreste i Jylland. de skal så meget, ferie og diverse.

Venner, fatter det ikke og er nok mest til sommerhus og X factor, så!

Min datter har dog hjulpet mig i 2015 med at skrive til pensionstemaet, da hun skriver godt og er meget konkret.
Det var da jeg søgte S. ftp, men der var samme tovholder i både Rehabiliteringsteamet og pensionsteamet, og den eneste der så mine papirer i pensionsteamet.

Jeg opfyldte samtlige formelle krav til at kunne søge. Det var en farce, som jeg ikke skal komme ind på her.
Når jeg øverst skriver, JBO er det fordi han i debatten i trosdags udtalte at 9 ud af 10 der har søgt S. ftp har fået det. Det er ikke det jeg har læst, men vil spørge detektor.

Dette klagede jeg over, men de henholder sig til, at når det er samme forvaltning er det ikke inhabilitet.
Det er godt nok smart.

Jeg kan se journalerne på sundhed DK, og så printe dem ud.

Sagsbehandler som jeg blev tildelt sidste år er på min side, og synes jeg atter kan søge pension. Hun vi indhente relevante oplysninger, og jeg stoler på hende.

Hun var rystet efter mødet i rehabiliteringsteamet, og hun blev også kørt over.

Allerede i 2014 bad jeg daværende SB oprette pension, men det nægtede han. efter ½ år igen og her sagde han jeg skulle i min. et års ressourceforløb, hvilket han fastholdt overfor min datter, da hun mente jeg måtte have misforstået ham.
Han sagde intet om S. ftp, og det fandt jeg ud af ved et tilfælde ved at google det.
Dette burde han have oplyst mig om.

Derfor var den sidste arbejdsprøvning gammel.

Man skal nemlig ikke i ressourceforløb eller andre tiltag, når det er S. ftp.

Jeg har flere andre sygdomme bl. er jeg på blodfortyndende medicin via Bispebjerg, som fandt mulige små blodpropper i hjernen. fra CT scanning, og dette fordi jeg til hver eneste læge ved indlæggelserne på lungeafd. klagede over svimmelhed.
Desuden har jeg kol, og har 3 gange på 3 mdr. været indlagt.

Kol er delvist min egen skyld, da mit rygning tog kraftigt til, da jeg blev syg med PTSD.
Jeg går også til kontrol på bispebjerg med hjertet, men det tror jeg ikke fejler noget.

Men neurologerne på Bispebjerg, som kom hver gang jeg var indlagt mente ikke der var noget neurologisk galt,og den ene sagde til mig, at det var psykisk, hvilket jeg nægtede,og alligevel har han skrevet på elendigt dansk, at jeg accepterede det , hvilket ikke er retvisende. Samtlige, 3 neurologer undersøgte mig i sengen og det var meget hurtige undersøgelser.

Gad vide om de også tænker, funktionelle lidelser.

Jeg har skiftet læge, men gør det igen, trods jeg slet har mødt ham face to face. Men en telefonsamtale med ham er nok til at jeg igen skifter læge.

Han var aggressiv, rå og uforskammet, da jeg bad om en priktest.
Det er Bispebjerg der opfordrede mig til det og sagde det skal gå gennem egen læge, men jeg har allerede fundet en anden løsning, så pyt med ham.

Villige gøre opmærksom på, at de på facebook er 2 lister over både gode læger, der ikke tror på funktionelle lidelser og en liste der gør.

Der er påfaldende få gode i Hovedstadsområdet.

Også påfaldende at der er mange neurologer.
undskyld min sædvanlige lange indlæg!

Sidst redigeret af vasen; 11-03-2017 kl. 12:22.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat