Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2013, 12:11   #367
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jeg får det indtryk af at Mtv er sur, sur på systemet, sur på sagerne, sur på alt. Det er så der jeg er bange for at "ende" og jeg håber ikke at han er der for ham og jeg har kommunikeret super herinde as well.

Jeg ville ikke sige det hvis jeg ikke mente det, men Renë har en sag og det tror jeg at vi alle er enige i, så vi krydser...
jeg er nu ikke sur, men ser bare på sagen med nogle realistiske øjne
håber da helt sikkert sagen bliver løst og den ender med pension

men sådan som loven er lavet og BAN har givet kommunen fuld medhold
så kan jeg alså ikke se hvad en dommer kan gøre.
for selvom en dommer giver svar på at han ikke mod sendes ud
så giver det alså ikke ret til nogen pension
hvis så der skal søges pension på ny om det er en §17 eller 18, så er det under de nye regler
hvor alle stort set skal i et ressourceforløb fra 1 til 5 år.

igen ser jeg sagen med nogle realistiske øjne og ikke hvordan jeg synes sagen skulle ende.

vil igen påpege at hvis der ikke stå
en arbejdsprøvning er kontraindiceret af helbredsmæssige grunde
har jeg endnu ikke set nogen får pension, uden en arbejdsprøvning

godt være jeg misforstå sagen, men resultatet af en dom medfører ikke en pension efter 2012 reglerne.
men så skal sagen starte efter de nye regler og så man lige vidt uanset hvad dommen siger

men det får vi af se om et år eller mere, hvem der får ret

som min egen psykiater siger, efter de nye regler er det faktisk blevet umuligt og få pension
med mindre man overhovedet ikke kan klare og skal have hjælp det meste af et døgn eller har andre ting oven i
jeg er den eneste i mit område af distriktspsykiatrien, som har fået pension i 2012
men har også fysiske ting og kan ikke klare mig i egen bolig.

igen håber jeg sagen får en ende, men synes også man er lige positive nok når man udtaler sig på k10

Sidst redigeret af MTVRV1; 01-08-2013 kl. 12:22.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat