Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2015, 23:37   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bare så man lige ved det...BDS er IKKE en diagnose...det er noget de selv har fundet på...

Da vi nu har fået linket til funktionelle lidelser....

Så bør vi vel også have modstykket til det....eller et af de mange modstykker der findes....

Linket er her http://ikke-funktionelle-lidelser.dk/

Google selv efter andre...

Det er bestemt værd at sætte sig ind i hvad "funktionelle lidelser" er for en størrelse og om man i det hele taget ønsker at komme i behandling der...

Man vil nok være bedre i stand til at tage sin beslutning hvis man forsøger at sætte sig ind i stoffet.,..

En jeg kender har sagt det på denne måde....

Hvis man er tilfreds med at blive klappet på hovedet og få fortalt at det da også er synd for dig....ja så bør man vælge funktionelle lidelser og Per Fink.....de kommer som en pakke....der ikke kan skilles ad...

Omvendt så har jeg hørt fra nogle som var glade for "behandlingen"....der skal nok anførselstegn omkring "behandling"....da det er så som så med det...

Mit eget største problem med funktionelle lidelser....det er at man risikere at overse nogle alvorlige lidelser i sin iver for at gøre alt psykisk...

Jeg har dog aldrig selv prøvet det....og personligt ville jeg bestemt også holde mig fra det...da det hele er på forsknings plan...og jeg tænker mere om mig selv end at jeg vil være Per Finks forsøgskanin...plus jeg har læst for meget om det til at jeg vil udsætte mig selv for det..

Når det er sagt så har jeg fuld respekt for dem som har det anderledes...og som synes de bliver hjulpet af det...hvilket jo egentlig er det vigtigste...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat