Emner: Hvad nu??
Se enkelt indlæg
Gammel 22-03-2006, 19:31   #14
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
RE: Tusind tak

Jeg er meget glad for at læse jeres svar. En sådan hjemmehosser er en betegnelse for mange forskellige funktioner. De associationer som titlen vækker hos mig er funktioner som andre kender. Jeg har i mellemtiden opsøgt information om arbejdspladsen og på kommunens hjemmeside står: XXX er et værested for sindslidende, hvor der er mulighed for samvær og forskellige aktiviteter. Der er også mulighed for at deltage i madlavning og fællesspisning. Fra XXX foretages efter aftale hjemmebesøg, hvor personlige forhold kan blive drøftet! Hallo! Jeg er uddannet social- og sundhedsassistent men jeg har måttet opgive mit job i et bo og netværk for psykisk syge, da jeg psykisk ikke magtede klientel og arbejdsopgaver. Ej heller på nedsat tid! De funktioner der beskrives på værestedet ligner meget det jeg ikke magter blot med den forskel at tidligere var det døgnpleje. Min funktionsevne er nedsat og jeg kan ikke overskue flere arbejdsopgaver samtidig, så knækker filmen for mig! I dagligdagen herhjemme går det ud over madlavning, tøjvask osv, men jeg har den fornødne opbakning og støtte fra min mand. Jeg synes det er ærgerligt at jobkonsulenter er så indskrænkede at de ikke kan se det. Men jeg håber søreme at det går nemt og smertefrit i morgen og jeg har bekymret mig uden grund. Men jeg er faktisk bange for eventuelle sanktioner fra kommunens side især nu man hører om hetzen mod for mange fleksjob. Jeg har altså kæmpet for at blive visiteret til fleksjob, så jeg håber så sandelig ikke at jeg skal kæmpe mere. Mit problem er at kommunen ikke har afklaret mig ordentligt og ingen jobfunktioner er afprøvet nok til at beskrive hvad jeg kan og hvad jeg IKKE kan! Jeg frygter det værste og håber det bedste!
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat