Se enkelt indlæg
Gammel 16-07-2010, 10:45   #9
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du skal forholde dig til virkeligheden....

Kære Kandelsdorff.

Ærgeligt med din manglende mulighed med Teddy Øfeldt.

Men....hvis du senere i livet havner i en uholdbar situation har du nu kendskab til muligheden.....læs alt på deres hjemmeside.

Hvis du havde været min datter, ville jeg banke i bordet. Kærligt selvfølgeligt og sige følgende:

Nu har der været talt nok.....også fra din side af.....du har fundet dig i for meget.....grundet frygten for økonomiske sanktioner etc......hvilket alle kan forstå gør indtryk på ens dømmekraft........men.......

du er ung.
du intager Morfica.
du har discus-prolapser, i flertal.
du har rodtryk.....hvilket din fysioterapeut har konstateret.
du er under udredning, muligvis Karpal-tunnel-syndrom.
du afventer svar på en MR-scanning for nakken.
du tvinges til en træning som kan invaliderer dig.
du skriver: "min plan er at komme til at træne et sted hvor jeg selv betaler, og hvor der er en fys der har forstand på mine problemer"
hvordan vil du sikre dig det?
du nævner at dit ene ben er for kort. (andet indlæg)
din ryg har et gammelt brud.
du har været til MR-scanninger....som ikke bare ordineres! men bruges som en dyr sidste mulighed for at indkredse en diagnose
plus alt det andet du nævner...........

og du har opdaget, som os andre i systemet, at der IKKE står en kø uden for din hoveddør....for at hjælpe dig. Faktum.

Derfor skal DU begynde at kræve........at blive udredt.......udnyttet at kommunen langsom er begyndt at blive nervøse på dine vegne......fordi de giver dig tilladelse til at stoppe på "gruppeholdsvanvidstræning"

Tro mig, det gøres IKKE bare fordi de vil være flinke.

Hvor er din læge?
Hvor er de speciallæger der har ordineret MR-scanninger?
Du har ikke brug for flinke mennesker.....men professionelle som agerer som sådan.

Udover dette skal du kræve aktindsigt i ALT fra ALLE....læger, speciallæger, hospitaler, kommunen, forsikringsselskaber, samle ALT dette og holde orden i det. Fordi der kommer meget materiale. Så skal du læse og forstå ALT.
Du skal sætte dig ind i lovgivningen....især om de regler hvor du kan miste dit forsørgelsesgrundlag.....det skal vi nok hjælpe dig med

Læs lidt her: http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

Nu skal du lære "spillets regler" og det blive ikke let......der findes ikke lette løsninger.....heller ikke på k10.

Dit helbred har 1ste prioritet frem for alt.......husk det......for hvis du tror det ikke kan blive værre tror du grueligt galt.....derfor skal du til at HANDLE......bestemt, høftligt og værdigt.

Hvor er dine læger? Hvorfor har de ikke stoppet dit "vanvidstræning"?
Hvorfor stiller de ikke krav om ??????????? når de udskriver Morfica til dig som 28årig? Hvorfor reagerer dine fysioterapeuter ikke når dit ene ben er for kort?
Hvad havde de tænkt sig at gøre ved det? Hvornår?
Hvad er kommunens handleplan?

Tænk lidt over denne lille kærlige "balle" næste gang du ser ud over vandet.

Tag kontakt med http://www.dukh.dk/radgivning forbered problematikken og dine bekymringer, til denne rådgivning hvor du så vil blive kontaktet for en samtale...det kunne jo være de havde forslag til noget konstruktiv.

"Lær systemets sprog"... http://www.dukh.dk/viden/modet-melle...wthorbjorn.pdf

Mange hilsner
fra den gamle....der har været indlagt med utallige unge mennesker som også modtog denne "balle"

Sidst redigeret af phhmw; 16-07-2010 kl. 11:13.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat