Se enkelt indlæg
Gammel 15-07-2010, 22:24   #7
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
ja jeg bliver kørt rundt i manegen men hvis man ikke hopper når der blir sagt hop- så lukker penge kassen altså. jeg har ikke andre muligheder end at følge det de ber om og så gå hjem når jeg ikke kan mere.( altså før jeg når til kvalme og svimmelheds tidspunktet)

mine smerter sidder i lænderyggen og stråler ned til knæhaserne. på en dårlig dag ( læs sengeliggende og 100% plejekrævende)så har jeg ondt fra den nederste prolaps og helt op til hvor kraniet sidder fast. og som regel også migrenelignende hovedoine hvor jeg ikke tåler hverken lys eller lyd.

jeg går til fys en gang om ugen, og denne er rigtig dygtig. hun kan godt frstå jeg har ondt. hun ville lave en øvelse med mig den anden dag, hvor hun vippede mine ben ud til siden af briksen- men her faldt min venstre ben strakt i søvn- og hun sagde at det kunne blive svært at gøre noget ved d et i dag. for jeg havde en ryg der kunne påvirkes i dårlig retning til begge sider hvis hun prøvede at gøre det til den anden side. så det skulle vi se om vi kunne arbejde videre medi næste uge.

jeg bor ved tarm i vestjylland. der er rihgtig langt for mig til ofeldts klinikken- hvor ville jeg ønske jeg boede henne om hjørnet i rødovre istedet lige nu. er der ingen afdelinger i jylland??
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat