Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2008, 17:18   #61
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Post Afsendt mail til Willy SF og

Borgmesteren m.fl. i Gladsaxe

Kære alle
Inkl. Borgmesteren i Gladsaxe
samt
Willy Søvndal SF

Hermed denne mail vedr. Benny G. Sagen

Den sendes så I alle kan se hvad der foregår i behandling af en borger. Og hvad jeg mener om behandlingen m.v.
Samt om indkomne svar fra P.S. og min tilbagemelding. (Kan læses i indlæg længere nede )

Jeg har bemærket mig dette: Lægekonsulentens bemærkning i Benny 's sag:

Hvis sagsbehanders oplysninger "er rigtige" er "klienten" ikke berettiget til den søgte hjælpeordning?

Læg mærke til sætningen: Hvis sagsbehanders oplysninger "er rigtige" er "klienten" ikke berettiget til den søgte hjælpeordning?

Har man fået undersøgt dette lægeligt? Har man sørget for at få undersøgt om oplysningen "er rigtige" Bekræftet ved at indhente oplysninger fra spc.læger! før endelig afgørelse om fratagelse af hjælpen. Den information forelægger der intet om i afgørelsen.

Ergo er det for undertegnede en ulovlig afgørelse, at fratage den økonomiske hjælpeordning og derved påføre Benny G en stor gæld grundet nødvendigheden af at han har behov og brug for døgnhjælp, og som Benny G så selv betaler ved at optage lån i sit hus.
Kære Borgmester. Vågn dog op og behandl dine borgere retfærdigt. Det er dig der har det øverste ansvar for dine ansatte Inkl. Lægekonsulent og Sagsbhdl. Hvor mange sager kan I tåle at der kommer frem i Lyset? Ikke mange vil jeg tro. I vil tabe mange stemmer ved næste kommunalvalg hvis I ikke er jeres ansvar bevidst om en retfærdig sagsbehandling i borgersager.
Til Dig Willy!
Er det den slags sager I forstår med at komme de svage ved? Og ha' politikere siddende som udtaler sig som Susanne Palsig gør? Jeg nægter at tro det er den slags politikere I vil ha' til at Tegne SF ud ad til.
Kom på banen Willy og meld ud hvor i står i den slags sager m.v. For hvis du ikke gør det vil mange springe fra SF ved næste valg og stemme anderledes.

Til I andre Byrådsmdl.
I har også et medansvar for at Benny G. sagen har taget denne drejning. Vågn dog op så der retfærdigt kan ske en fornuftig afgørelse på sagen. Bevilg ham dog det han har betalt for den mistede hjælp. - For det er vel ikke jeres holdning at en borger skal miste alt på grund af en lægekonsulent og sagsbhdl. fejl. i en sag. Benny har trods alt betalt rigeligt for den ulykke han blev udsat for.
Giv ham den glæde tilbage han havde før i frakendte ham hjælpen.

Med venlig hilsen en bekymret borger i en anden kommune hvor det samme kan overgå en svag og syg borger.

Per Christensen
Min mail her til jer off.gøres på websider. K10. m.fl

Sidst redigeret af @PerChr; 17-11-2008 kl. 17:21. Årsag: Tilføjelse
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat