Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2007, 16:14   #15
Lise W
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Helsingør (Gud bedre det;-)
Indlæg: 48
Styrke: 17
Lise W er rigtig godt på vej
Hej Jeanne

Min rygkirurg har bl.a skrevet dette i speciallægeerklæringen:

Finder nu at tilstanden er stationær, og der er ikke indikation for yderligere behandlingsmæssige tiltag med hensyn til ryggen. Det er mit skøn, at patienten har en resterhvervsevne, der er under 1/3 i ethvert tænkeligt fag, og at der ikke er udsigt til bedring af dette.

Kommunen har endnu ikke iværksat noget som helst mht arbejdsprøvning eller lign.!!!! Det der foregår i øjeblikket er, at sagsbehandleren sender div. speciellægeerklæringer til deres lægekonsulent, som derefter kommer med vurdering/udtalelse der kræver yderligere dokumentation - hvorefter min sagsbehandler rekvirerer endnu flere journaler mv

Grunden til kommunen ikke er kommet længere er, at man reelt ikke kan/må begynde at udtale sig om min helbredstilstand og erhvervsevne før tidligst et år efter sidste operation. Dette skyldes operationens omfang og det faktum, at kroppen er op til et år om at komme sig efter så stort et indgreb - jeg har også fået indopereret Bmp2 =pastaprotein som skal hjælpe mine knogler med at hele, og denne helingsproces kræver/tager også op til et år.

Jeg er blevet opereret 3 gange på 3 år. De første 2 gange helede min ryg ikke, og så var det forfra og om igen!!

Jeg fik udarbejdet den sidste speciallægeerklæring i august, og det er først nu kommunen er begyndt at reagere på det der står i den!!!!! Nu er de nødt til at tage stilling til hvad der skal stilles op med mig, for denne gang heler jeg jo - men hov, jeg er ikke blevet rask af alle de operationer......jamen hvad er det dog for noget rod

Hvad er Reva for noget?? Har vi sådan noget her på sjælland - jeg er fra Helsingør??

Igen tak for dit svar Jeanne - det er dejligt at læse du har så meget "sponk" i dig........det smitter, og giver fornyet energi Så nu skal der søges om aktindsigt, ja der skal - bliver han sur, så bliver han sur, og så tager jeg den derfra

Smilende hilsner fra Lise
Lise W er ikke logget ind   Besvar med citat