Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2012, 20:44   #566
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej tlf. dame,

Det er godt at du også har en god læge, der kan give lidt tryghed.

Jeg tror, at vi alle også skal huske på at selvom vi får ftp. så bliver vi jo ikke "raske" heraf. Der vil altid være de lidelser vi har med os og de kan spille os et puds ind i mellem også når vi mindst forventer det eller føler at der er grund til det.

F.eks idag, har jeg haft megen uro og tanke ræs, jeg har slet ikke kunne finde ro som jeg ellers plejer. Jeg har godt vidst hvad det var der var årsagen, men kunne slet ikke slappe af og det var meget ubehageligt. Heldigvis skulle jeg til træning og der fik jeg lige "banket" min uro nogenlunde på plads, nu kan jeg tænke mere klart igen.

Ftp. og forsørgelsesgrundlag kan give ro, men det kan ikke helbrede os fra de lidelser og symptomer der følger med disse, så det skal man nok også lære at respektere.

Godt at du fik nyt pust tlf. dame og godt at vi kan altid komme herind og vende tankerne med mange som kunne have tilsvarende erfaringer ;-)
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 30-04-2012 kl. 20:47.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat