Se enkelt indlæg
Gammel 04-02-2018, 10:23   #5
SaHaRo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2018
Indlæg: 18
Styrke: 7
SaHaRo er ny på vejen
Tak for jeres svar.

Det er nok også mest formulering og det budskab jeg synes det sender jeg er utilfreds med. At formålet er at udvikle min arbejdsevne.

Men det skal jeg nok ikke ligge så meget i (synes det er det budskab jeg får) da kommune indtil andet er bevist har dette som som formål.

Jeg tænker jo bare at baseret på min diagnose og udtalelser fra psykiater samt mange måneders arbejde på tidligere arbejdsplads hvor jeg trods næsten optimale forhold ikke kunne øge/udvikle min arbejdsevne, så burde det være "afklaring af arbejdsevne". Men igen så ligger jeg måske for meget i ordlyden.

Hvis formålet er udvikling af arbejdsevne, så vil jeg jo også gerne have - ja nærmest forvente - at der er en plan for hvordan dette skal ske. Men det kan de ikke svare på. Men jeg analyserer måske for meget og tænker for langt frem.

I den perfekte verden burde det nuværende vel også være nok til fleksjob. Selv om jeg kan øge/udvikle arbejdsevne er det yderst tvivlsomt at den kan øges fra ca. 8 timer til over 20 timer. Og hvis der blev bevilliget fleksjob så ændrer det jo ikke sagen, da jeg så stadig ville kunne øge arbejdstid hvis muligt. Men de er vel bange for at folk er dovne og prøver at snyde systemet.

Alle input modtages med glæde

KH Sarah

Sidst redigeret af SaHaRo; 04-02-2018 kl. 10:30.
SaHaRo er ikke logget ind   Besvar med citat