Se enkelt indlæg
Gammel 15-07-2016, 20:32   #16
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af conda Se meddelelser
nej det kan jeg netop ikke, ankestyrelsen gav mig ret i min formodning

på det foreliggende grundlag og en måneds frist for at anke til ankestyrelsen
alt der kommer derefter af lægeerklæringer osv,bliver der ikke taget hensyn til
ifølge tlf. samtale med ankestyrelsen i dag.
Nej, der bliver ikke taget hensyn til det i kommunen, da de har afsluttet sagen, så ja.
Din kommune behandler ikke sagen igen efter de 28 dage dages klagefrist du havde.

Når kommunen så fastholder afgørelsen/afslaget skal de videresende din sag til Ankestyrelsen, og her er det du kan sende yderligere oplysninger.

Hvornår har du fået afslaget i kommunen? er de 28 dage gået og har du klaget eller ikke klaget til kommunen?

Men når kommunen herefter fastholder deres afslag skal kommunen sende din sag videre til ankestyrelsen.
Det er så her du løbende kan komme med nye akter, men selvfølgelig ikke i flere måneder. Derfor er det vigtig at vide om din sag er sendt til ankestyrelsen, og hvis du oplyser dem om vurdering fra arbejdsmedicinsk klinik, kan jeg ikke se nogen årsag til at de vil afslå dig det.
De er noget her, som ikke passer!

Hvis du ikke har klaget til kommunen over afgørelsen sender de ikke din sag til ankestyrelsen, men går ud fra at du anerkender afgørelsen, så jeg har en fandens mistanke om at det er her hunden ligger begravet?

Se i dit eget indlæg afsnit 3, her ligger forklaringen.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat