Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2014, 08:08   #6
Sambo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2014
Indlæg: 41
Styrke: 11
Sambo er ny på vejen
Kære Peter!
Jeg ville så gerne ønske jeg kunne tage det roligt, men det fylder desværre hele mit liv lige nu.

Jeg har fået lavet speciellægeerklæring hvor der højt og tydeligt fremgår at ydeligere tiltag vil forværre mit helbred, hvilket jeg sandelig også har mærket på egen krop.

Jeg har haft angst så længe jeg kan huske tilbage og husker heller ikke jeg nogensinde har sovet igennem.
Ved godt det måske lyder banalt, men har haft en yderst traumatisk barndom, hvor jeg døgnet rundt var på vagt. Konstant knude i maven osv.

Har dog nogenlunde klaret mig igennem livet, selvom det til tider har været meget svært.

Det med ptsd står der ikke noget om i mine udtalelser. Har nævnt det flere gange for min læge, men han har aldrig fulgt op på det.

Men jo mere viden jeg skaffer mig om det desto mere er jeg overbevist om det er det jeg også lider af.

Jeg bliver 56 år om et par måneder. Havde virkelig regnet med jeg fik en pension, da jeg så meget mangler ro i mit liv. Føler virkelig ikke jeg har mere i rygsækken at byde ind med på arbejdsmarkedet da jeg tillige også er slidt fysisk ned.

Har gennem livet altid haft det "bedst" med fysisk hårdt arbejde pga. min angst.
Føler virkelig det her tiltag er "straffen" jeg får for at have holdt alt for meget ud alt for længe.

Venlig hilsen Sambo
Sambo er ikke logget ind   Besvar med citat