Se enkelt indlæg
Gammel 20-10-2010, 13:59   #16
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Må jeg indrømme at jeg blev sur? selv om at man søger en fængende overskrift, sys jeg absolut ikke det er ok at vælge en der intet har med budskabet at gøre, men i stedet gør folk bange og kede af det, det sys jeg ikke er ok.

I min verden svarer det til at jeg skriver, jeg begår selvmord, som overskrift mens selve teksten handler om at min dejlige hund har fået de skønneste og sødeste hundehvalpe... det ski da heller ikke ok.

Skal vi alle finde fængende overskrifter, vil side jo blive fyldt op af den type af overskrifter, og vi vil holde op med at tage dem alvorligt, den heldigvis sjældne gang det virkelig ER alvorligt... ulven kommer ulven kommer.

Personligt åbner jeg overskrifter der netop fortæller hvad hvad emnet er, altså er det hjælp kan ikke finde fleksjob, så har jeg intet at lave i den tråd, for det har jeg ikke en munds forstand på, og bliver irriteret hvis indholder er jeg kan ikke finde job, men hvor overskriften er HJÆÆÆÆP ell (for det er spild af min tid) frem for, et billed af hvad det handler om.

Ikke at jeg ikke godt kan forstå at nogle i en klemt situation bruger en overskrift der er skarp, det har jeg fuldt ud forståelse for (om end de faktisk ofte får skæld ud for at gøre det) for det er gerne sådan folk har det lige DER! men her er tale om en der end ikke er klemt (indholdet beskriver ikke klemtheden) og om en overskrift som på ingen måde relatere til værgen følelser eller indhold, det gør de der HJÆÆÆLP i det mindste, de fleste af dem.

Så ja jeg blev s q sur.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat