Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2015, 11:45   #12
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Teletrold Se meddelelser
Jeg tror du skal holde dig til emnet i den tråd jeg har startet,og ikke begynde på at foretage sagsbehandling her

/steff
Nu hjælper det altså ikke at skælde ud på dem der prøver at hjælpe dig

For hendes spørgsmål er yderst relevant, et forsøg på arbejdsprøvning kan sagtens blive for gammel og ens sagsbehandling vil gå i stå, hvis jobcenteret vurderer dette uanset hvor formålsløst flere arbejdsprøvninger kan virke og er den det, så sker der intet i retning af møde med rehabiliteringsteam eller pension

Den eneste måde du kan udgå de endeløse arbejdsprøvninger er ved at der istedet laves en funktionevnerapport i eget hjem (ofte af en ergoterapeut) samt af en samlet vurdering ved klinisk funktion som skal konkludere både alt forsøgt både fysisk, psykisk og sociale, samt inden yderligere behandlings eller UDVIKLINGSmuligheder.

Det med udviklingsmuligheder er efter den nye lovgivning meget vigtig, fordi dette ord er skrevet ind i loven og indtil du ikke har dokumenteret ingen udviklingsmuligheder gennem enten arbejdsprøvning eller klinisk funktion, kan de trække dig igennem alle de arbejdsprøvninger de vil.

Og venligst lad vær at skælde mig ud, hvis mit svar ikke passer dig
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind