Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2008, 16:55   #47
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej Alle

Birdie, du kan tro jeg holder ved, jeg VIL være selvhjulpen, lige i tiden er nødt til, at få svigermor til at aflevere/hente mindstemanden i børnehave, og det vil jeg ikke finde mig i, det er mit job som mor.

Lena, har du aldrig fået et brev med forventet sagsbehandlingstid? Uf jeg kan blive så sur, hvorfor er det os der betaler ved kasse 1 i sagstider, kommunen kan sgu næsten trække den så langt de vil.

Men jeg hænger i, og går der for lang tid, ja så griber jeg sgu knoglen og giver ikke slip før jeg har fået et svar.

I morgen får jeg lavet den motorattest (det var vist det den hed), men jeg får også resultatet af røngtenbillederne af hele ryggen + nakken hmm, de mistænker en ny discusprolaps

Kan godt engang imellem blive misundelig på min bror, han har ingen af familliens arvelige skavanker, næ nej det er sgu mig det hele er sprunget på. ved godt det ikke er pænt tænkt, men sommetider ønsker jeg, at kunne vi ikke ha' delt lidt af det, især når det er en lortedag.

Stoktoft, med en infam stædighed
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat