Se enkelt indlæg
Gammel 17-03-2015, 03:27   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er ganske glad for alle dem som har gidet at skrive ind til politikerne...

Alligevel undre det mig at der ikke er flere som har skrevet til dem....vi er alligevel næsten 250.000 dampere....og "kun" lidt over 700 har mente at det var nødvendigt at protestere...

Måske folk ikke har læst det udkast....eller også tror de nok bare at det nok alligevel ikke bliver så slemt...ja jeg ved ikke hvorfor....jeg undre mig bare over at der ikke er flere som har skrevet...

Tænk engang at hvis de syntes at lidt over 700 er mange....hvad ville de så ikke mene hvis der var 20.000 der havde skrevet...

Vi kan åbenbart kun håbe på at de nu tænker lidt mere over hvad de er med til at stemme igennem...sådan at det ikke bliver dampens død...

Gud hvor jeg dog hader den der umyndighedsgørelse af borgerne....der er da ikke meget der er værre end nogle politikere som mener at de skal bestemme hvad andre mennesker skal...som om at det er børn de har med at gøre...

Du kan drikke dig ihjel....du kan ryge dig ihjel osv osv....men uha...du må ikke bruge et produkt der er 95 - 99 % mindre skadelig end de fuldstændige lovlige cigaretter...

Er det noget under at folk har politikerlede i det her land...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat