Se enkelt indlæg
Gammel 04-04-2009, 20:53   #28
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helenevind det burde jo komme helt af sig selv ikk

Hvis man vitterlig ikke kan 25 timer ja så kan man ikke, jeg skal starte 15 timer (inkl transport ) og vil gøre alt for at komme derop men kan jeg ikke så kan jeg ikke , så nytter det ikke noget at de truer med forlængelse eller mangleden afklaring for vil kroppen ikke ja så vil kroppen ikke ....

man kan lige så lidt klare en afklaring på for mange timer som man kan pille hår af en skaldet

Det store i det her (syntes jeg ) er at sige nej i tide.. jeg duer så lidt til at sige fra (så ikke meget styrke og sejhed her ) men jeg ved også at siger jeg ikke nej i tide ja så kommer jeg ikke dagen efter af den simple grund .... Kroppen tillader det ikke .... så kan de hyle de kan skrige de kan true og de kan græde , det virker ikke jeg kan desværre ikke trylle mig rask heller ikke selv om de mener jeg burde kunne,.....

Så derfor sig fra , det vil sige kan du ikke så sige det , og sig det gerne lidt før smerte grænsen er nået så du kan klare et liv bagefter også .....

skriv dagbog , og skriv kort om dit liv når du kommer hjem også ....

skriv gerne dagbog herinde (i bloggen ) så kan andre følge med og forhåbentligt give dig et kærligt spark bagi når man fornemmer at det går galt ...

Og så håber jeg at du er lige så heldig som jeg , jeg har en sagsbehandler der har skåret ud i pap for bomi at det er helt tilladt for mig ikke at starte på de 15 timer men at jeg skal satse på at arbejde mig derop minimum ... jeg har kæreste og familie som kan sige til mig .. tag dig sammen kæ***** hvem klapper dig på skulderen når du kollapser .. det er der ingen der gør .. så Helene i sidste ende så er der kun dig og mig til at passe på os selv og de ved godt på kommunen at der er nogen der ikke har evne og magter at sige fra.. .men gør du det ikke (i tide ) så gør din krop det med et brag lige pludselig og det er ikke til gavn for dig og der kommer ikke nogen og takker dig for det ....

så pas på dig selv når du starter .....
  Besvar med citat