Se enkelt indlæg
Gammel 04-04-2009, 11:15   #25
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
ja jeg har været møllen igennem....jeg har sagt de lige så godt kan tage mine børn hvis de bliver ved presse mig ud i forskellige ting når jeg hver gang bryder sammen og må gå fra stedet.og syntes det synd for mine børn sidde med sådan en mor som mig..der tudede hver gang jeg fik brev fra komunen eller de trak i min kontanthjælp og uvisheden om hvad de kunne finde på næste gang,mine hverdag blev simpelthen ødelagt...tror de har forstået jeg ikke er psykisk i stand til blive presset mere..jeg har været ærlig hele vejen igennem og min teenage datter har været 8 mån udeboende da jeg simpelthen ikke var i stand til takle hendes teenage adfærd, havde simpelthen ikke overskud når komunen åndede mig i nakken....så det nok fordi de kunne se hvor langt ud jeg kom ...nu har jeg fået min datter hjem igen da jeg har fået det meget bedre efter jeg kom i job og råd ...og vil bare have den arbejdsprøvning overstået....skulle hun mod min forventning til hende starte med sende mig ud i 25 timer så går jeg derned og så snart jeg får det dårligt så går jeg simpelthen hjem ...men jeg er næsten sikker på jeg får lov starte på en til to timer dagligt...og vil huske skrive dagbog..
der har været 2-3 aktøre med tiden til lave min ressource profil og den er bare blevet super syntes jeg selv..min sagsbehandler bliver ved sige jeg er i de bedste hænder...
spørgsmålet er bare ...kan jeg klare ti timer om ugen får jeg så tildelt flexjob i stedet for den pension sagsbehandler og job og råd havde tænkt sig indstille mig til??????? for får jeg et flex kan jeg hænge på kontant hjælp i mange år endnu da flexere bliver fyret heroppe i stribevis??
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat