Se enkelt indlæg
Gammel 03-04-2009, 22:06   #21
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
jeg vil også lige sige jeg har en rigtig sød og forstående aktør(job og råd) hun har hjulpet mig utroligt meget og siger jeg overhoved ikke må eller skal føle mig presset nu jeg skal ud i arbejdsprøvning.(siger min sagsbehandler også)..hun siger de er nød til arbejdsprøve mig da sagsbehandlerne i halsnæs komune har fået alle deres pensionssager retur pga folk ikke er blevet arbejdsprøvet..så for ikke skuffe mig og køre mig mere ned psykisk vil hun ikke søge før vi har prøvet arbejdsprøvning og føler næsten selv jeg kan vælge timerne...hun siger også hun vil komme hjem til mig på mandag og vi må få en rigtig snak om hvor det er bedst for mig komme hen og hun vil hjælpe mig igennem det så godt hun kan....hun har fulgt mig til speciellæger og ventet i venteværelset i tilfælde af jeg fik brug for hende og støttet mig utroligt meget...er helt sikker på jeg kunne have haft det meget meget værre psykisk hvis ikke det var for hende og mine sidste to sagsbehandlere....
blev i første omgang meget sur og ked over lægekonculentens udmeldelse i min sag da han skrev jeg skulle arbejdprøves før han kunne vurdere min sag ,men som sagt ingen sager går igennem i øjeblikket uden en arbejdsprøvning....

ps...puha hvor jeg håber på et regeringskift

Sidst redigeret af pruttenQ34; 03-04-2009 kl. 22:12.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat