Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2017, 09:52   #26
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Randi75 Se meddelelser
@Vasen: 1000 tak for dit lange og grundige svar.
Pga personlige forhold har jeg ikke været her inde på forum en måneds tid, idet min veninde efter 2 år fik ny krise=selvmordsforsøg og blev sendt til udpumpning på hospital osv osv. pt indlagt på psyk. hospital i Kbh området.
Jeg fik tilfældigvis primo august af bekendt stort set samtidig med at jeg skrev mit seneste indlæg anbefalet Stolpegården nord for Kbh ifm. personlighedsforstyrrelse, men efter at have læst dine rosende ord om Nannasgade, ved jeg ærlig talt ikke helt hvad jeg skal sige til lægerne på stedet hvor hun er indlagt nu akut, - men der skal naturligvis skal ske en behandlig på lang sigt.

mvh
Kan du ikke kontakte både Stolpegården og Nannasgade. Lægen der henviser kan anbefale et bestemt sted, men det er et visitationsteam, der afgør hvor man får plads. Det er både ud fra diagnose, problematik og hvor der er kortest ventetid.
Efter henvisningen skal man komme til en indledende samtale med en sygeplejerske, som spørger generelt om ens status og baggrund og herefter indstiller til et behandlingssted.
I mit tilfælde gik der ca. 1 md.
Spørgsmålet er om hun pt. er for syg til at gå i et ambulant tilbud. Men der går jo noget tid, så det er bare med at komme igang.
Des længere tid der går des mere syg bliver hun óg chancen for bedring mindskes.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat