Se enkelt indlæg
Gammel 16-12-2006, 17:29   #1
Kims
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2006
Indlæg: 66
Styrke: 19
Kims er ny på vejen
Sjov og ballade

Kan det virkelig passe

Påskeharen (Jeg har aldrig set en hare lægge æg. De æg er tyvstjålet. Måske fra chokoladestorken, og så kan man jo godt forstå den strejker....)

Tandfeen ( Jeg har inkasseret det jeg skal på den konto, er bange for det er mig der skal lægge ud for den lede nasser næste gang, når mine børn forventer at få byttet en fedtet mælketand for hård valuta. Og hvem tager æren.... Den lede fe. GLEM DET. Fru Nassfe de kan selv punge ud ellers.... taler jeg med frk Himmelblå.)

Nataben (Jo, jo. Den er der ikke mange der kender. Den hænger ud på værtshuse og følger efter dig hjem. Når du så endelig er faldet i søvn, tæsker den dig over hele kroppen med køller, især hovedet, brækker sig i din seng, prutter i din mund og løber så sin vej, for at efterlade dig gennembanket:bask: .
Til jer der troede det havde noget med alkohol at gøre, kan jeg kun sige "GROW UP", alkohol er sundt og ens lever skal prøvekøres i ny og næ. Tricket er at ryste aben af sig inden man kommer hjem. Og det er svært.

Nissen (stiller grød op til den på loftet hvis der er børn på besøg, den æder det hele og efterlader kun nogle små klumper, der ligner muselort, men i virkeligheden er et klart bevis på at nisser vil skide på din mad og julen, for gaver... det kommer der ikke noget af -det skal man selv købe -og endda lade nissen tage æren for det. Nej ved I nu hvad, den skal da osse bare have sparket)


Hilsen Kims
Kims er ikke logget ind   Besvar med citat