Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2011, 00:28   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hangaard Se meddelelser
Jeg er også tilkendt førtidspension pr. 1/11 og der står at hvis man får forudbetalt løn og eller forsørgelsesydelse så er man berettiget til 1 ekstra pensions udbetaling.
Har lige været til møde på kommunen og de sagde at det kun gælder for personer der er forudbetalt, men der står jo "og/eller forsørgelsesydelse" og er dette ikke kontanthjælp ?
jeg har fået kontant hjælp bagudbetalt, men hvis kontanthjælp er forsørgerydelse så må det jo være lige meget om den er bagudbetalt eller forudbetalt sådan som jeg læser det, nogen der kan svare på det?
Det gælder kun for dem som har været i systemet så længe at de er forudbetalt...

Alt andet ville jo heller ikke være fair....

Du har jo fået din kontanthjælp d 1/11 og du får pension d 1/12

Det er jo ikke meningen at man skal have to lønninger samme måned..

Derfor gælder det kun for dem som er forudbetalt...da de ellers ville skulle gå en måned uden forsørgelsesgrundlag...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat