Se enkelt indlæg
Gammel 05-12-2011, 21:10   #4
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af samp Se meddelelser
Hej Ricky,

Tak for dit svar

Sagen er at jeg har haft psykisk sygdom det meste af mit liv. blev indlagt første gang som 22 årig og har siden haft masser sygeperioder og indlæggelser på psyk.
Diagnose er biolar affektiv sindslidelse 1. Jeg har været på revalidering og forreva til min HF og senest min bibliotekar udd. som jeg afsluttede i jan, 2007. Siden har jeg været alvorligt syg to gange og haft en meget sporadisk job-tilknytning.
Jeg har kæmpet med denne sygdom hele mit voksenliv og har nu efter sidste indlæggelse indset at jeg ikke magter at passe et arbejde som andre. (har også 2 børn på 12 og 15 år)
Samtlige behandlere og støtteforanstaltniger peger på at flexjob bør prøves.

Jeg føler ikke at jeg har flere kræfter til at skulle være i "ingenmandsland" og dagligt vurdere og vurderes af mig selv og andre. Jeg har personligt selv sluttet fred med at det almindelige liv, som jeg har kæmpet for hele mit voksenliv, ikke er realistisk med den alvorlige sygdom jeg har.

For mig at se, kan dette afklarings og opkvalificerings cirkus jo fortsætte i evigheder.

Jeg er ikke enig med min kommune om at der ligger uopdyrkede kræfter i mig som vil kunne gøre mig klar til ordinært arbejde.

Hilsen Samp
Hvad giver de som begrundelse for afslaget helt konkret, hvis du vil dele det?

Har du været i afprøvning for nyligt og hvad har de vist mht timer?
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat