Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2008, 09:48   #7
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Hmmm jeg ved udemærket hvad du gennemgår .

Min redning blev det meget udskældte "Forskningsklinik for funktionelle lidelser" - (de er udskældte pga. af visse holdninger ) - men den undersøgelse jeg fik derude, og efterfølgende speciallæge erklæring, fik kommunen til at tage mig og min sag MEGET alvorlig. Der er ikke engang gået et år, og lige nu har kommunen, socialchef indstillet mig til førtidspension...jeg mangler bare afgørelsen (kommer i løbet af 1 mrd. ).

Kommunen har haft dyb respekt for udtalelser fra specialenheden...om jeg er 100 % enig i filosofien bag, må jeg bide i mig - for de har hjulpet mig SÅ meget.

En anden ting...da du kom til skade med ryggen, begyndte du fra da af at tage mange smertestillende tabletter ? Det er nemlig bevist at smertestillende tabletter kan forskyde måden du udskiller syrer fra kroppen, således at syren ophoves i led, væv og muskler med træthed, smerter, koncentrationsbesvær, hormonforstyrresler osv til følge.

Hvis du kan mærke at du er ved at miste modet, så bed om en henvisning til forskningsklinikkerne...uanset om de er berømte eller berygtede så har de ihvertfald i Århus hjulpet mange til pension eller flexjob.

bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat