Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2008, 09:28   #5
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hej I tre

Jeg har også været sendt til psykolog og psykiater, begge siger at jeg ikke har en psykisk lidelse, men alligevel tvinger kommunen mig til at gå til psykolog....

Jeg har selv søgt pension for snart to år siden, det kunne jeg ikke få fordi der var behandlingsmuligheder (men hvilke??) og fordi jeg ikke var afklaret...

Men hvordan får man lige lov til at blive afklaret??? Jeg bliver bare sendt på alle mulige kurser hele tiden, hvor de alle steder kommer frem til førtidspension og at jeg ikke kan klare at være på kurserne... Men min sagsbehandler siger jeg skal tilbage til det ordinære arbejdsmarked, trods jeg ikke engang kan fungere hjemme i eget hjem uden min mand (min personlige hjemmehjælper)

Mht fagforeningen, så er det ligesom om de helt er hoppet af min sag. Til det sidste møde jeg var til med dem på kommunen sagde hun til mig at de kunne ikke tvinge mig til psykolog uden selv og betale det. Men da de gjorde det alligevel og jeg prøvede at kontakte HK damen på mail flere gange og fortalte om mit problem, fik jeg intet svar, så jeg tror sgu da har givet op.

Jeg fik lige og vide at en i går, at jeg skulle finde en ordentlig bisidder og at der var nogen der var direkte uddannet til det, mente hun. Men hvor finder jeg sådan en??

Jeg har tit overvejet at gå til medierne... men bliver det hele så ikke bare meget værre?? Jeg hader simpelthen kommunen og er også temmelig bange for dem. Det er dem der har alt magt over mit liv, og det kan simpelthen bare ikke passe det skal have lov til det.

Ombudsmand... hvad er det lige det er??

Hilsen Helene
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat