Se enkelt indlæg
Gammel 15-08-2011, 20:18   #4
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkNorden Se meddelelser
Åhh.... Jeg kan desværre ikke hjælpe... Men jeg får sådan en lyst til at sende et kram til dig og din datter. Det må være rigtig svært for hende. MEN, du MÅ altså ikke tro det er din skyld. Sygdom rammer ikke altid fordi vi selv har bragt os i en situation hvor man kunne forvente det...
Tak, det er sødt af dig tilbage til dig

Det er hårdt at være alene med 2 piger når man er syg, og jeg har ikke været god til at sige fra, sige nej og stop! Jeg føler nok bare, at havde jeg gjort det noget før så havde mine piger heller ikke skulle lide så meget under det. Ligesom jeg heller ikke skulle lide så meget under det

Men jeg har også bare følt at jeg skulle gøre alt hvad der var muligt for at komme igennem "hele møllen" og få det flex så jeg kan forsørge mine piger bedre end jeg kan nu. Men kærligheden, mit helbred, pigernes velbefindende, vores hverdag, den er jo til enhver tid mere vigtigt end noget andet!

Det har jeg bare været for længe om at få set, for begge dele er jo mål der er for mine pigers skyld, men begge dele kan ikke klares pt.
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat