Se enkelt indlæg
Gammel 26-12-2015, 10:10   #73
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Hej mikey

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mikey Se meddelelser
Hej ladybird

Din revalideringsydelse ophørte 30. juni 2015.

Var det den dato hvor du oprindelig skulle have været færdig med bachelordelen?

JA


Og var det der hvor du skulle have været gået videre med kandidatdelen ifølge jobplanen?

JA


I og med du har haft to forsinkelser i dit forløb pga. sygdom og dødsfald, har kommunen så ikke være bekendt eller indforstået med, at det ville afstedkomme forlængelse af bachelordelen?

JO KOMMUNEN HAR VÆRET BEKENDT MED AT BACHELORDELEN VILLE BLIVE FORSINKET MEN AT DET SAMLET IKKE VILLE ÆNDRE PÅ JOBPLANEN ELLER SLUTDATOEN.

PROBLEMET VAR BARE AT KOMMUEN IKKE MENTE JEG VAR BEVILGET KANDIDATDELEN (står ikke i journalen, men i jobolanen og i mit papirbrev med dato og underskrift)
OG KOMMUNEN VILLE IKKE FORLÆNGE KUN TIL AT FÆRDIGGØRE BACHELORDELEN.

KOMMUNEN VURDEREDE AT JEG SLET IKKE FULGTE JOBPLANEN (trods lægeerklæring på dødsfald og på udsættelse af opgave og min sagsbehandler fejlciterede mit uddannelses forløb og nægtede at rette det. Ligesom hun ikke ville uarbejde min rehabplan med mig, men skrev det hun ville, plukket fra mails og få elementer fra gl ressourceprofil, inklusiv det fejlbehæftede studieforløb sagsbehandler brugte igen)

Er der realistiske muligheder for at du vil kunne komme i arbejde med hensynstagen til dine skånebehov, ved at du kun har bachelordelen?

DET ER JEG I TVIVL OM. JEG VIL KUNNE KOMME I AKASSE SOM DIMITENT OG NOK OGSÅ FINDE ARBEJDE MEN ET VÆSENTLIGT SKÅNEBEHOV VIL IKKE KUNNE TAGES HENSYN TIL OG JEG FORUDSER DET VIL SPÆNDE BEN FOR MIG.

GRUNDEN TIL JEG BLEV BEVILGET KANDIDAT FORLØB OG IKKE BACHELORDELEN ALENE VAR NETOP EN ANDEN JOBTYPE.


Stiller disse spørgsmål inden jeg kommenterer på Ankestyrelsens afgørelsen, dog vil jeg umiddelbart give dig medhold i at afgørelsen er utilstrækkelig, i forhold til at du ikke er anderledes stillet, end da kommunen stoppede din revalideringsydelse / jobplan til færdiggørelse af uddannelse i sommers.
Jeg har skrevet under din spørgsmål.

Mvh ladybird
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.

Sidst redigeret af ladybird; 26-12-2015 kl. 10:14.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat