Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2006, 00:00   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: vedr.(.nye )førtidspensionen

Hej Jens..

Du har selvfølgelig 110% ret

Min fejl information må tilskrives et anfald af mit eget ego, du ved mig mig mig he he.:|

Da jeg skrev alle mente jeg alle raske og fleksere

Så tak for at du var opmærksom og rettede mig.

Jeg kender ikke så meget til Førtidspension men det lyder som om du er godt inde i sagerne, og giver dig ret i at det godt nok ikke lyder af meget det man skal leve for.:@


Nå men jeg vil lige lade en bemærkning falde om §84
Du skriver..


også til de som tror at man søger da bare §84, vil jeg sige at kommunerne har meget spidse blyanter. så der bliver ikke udbetalt med mindre det nærmest kan dokumenteres. selvom der i loven står "sandsynliggjorte" udgifter.

Jeg kender godt til det umulige i at søge en §84, men når det er sagt (og igen du har helt ret) så vil jeg også sige, at hvis vi ALLE som mener at vi burde søge, også gjorde det og derefter ankede vores afslag, så ville der langt hurtigere komme nogle klare sm-afgørelser på det område, og kommunerne kunne evt tvinges til at behandle de ansøgninger som det var til tænkt at de skulle behandles.

Og vi kan jo også vælge at se sådan på det, at så længe vi gav kommunerne lidt arbejde og råbte lidt op over for kommunerne, jo svære ville de have ved at ignorere os, som det mange gange er tilfældet idag
  Besvar med citat