Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2012, 11:02   #8
stefansson
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2012
Indlæg: 59
Styrke: 13
stefansson er ny på vejen
Har kontaktet egen læge, som gerne vil hjælpe mig. Han foreslår en rundbords samtale med mig, ham, kommunen og evt. fra min fagforening også. Håber at dette vil gå godt, da jeg ikke mener at de har taget den rigtige afgørelse her. Jeg er jo stadig syg, og har mange smerter daglig. Jeg ønsker på sigt at stoppe med antidepressiva - jeg er ung, og har ikke tænkt mig at tage antidepressiva resten af mit liv, så derfor vil jeg hellere stoppe med antidepressiva, og så få indrettet mit liv efter at jeg kan have det nogenlunde med så lidt sm stillende medicin som muligt.

Jeg synes når man er kronisk syg, og der er intet der kan helbrede en, skal man ikke bare fylde sig med piller, for at kunne klare et normalt job. Jeg synes man skal lytte til sin krop. Mine smerter sidder i min muskulatur, så derfor ønsker jeg at lytte til min krop, istedetfor at sætte mine muskler på overarbejde ved overforbrug af smertestillende. Dette siger jeg fordi jeg skal leve med denne tilstand resten af mit liv, og jeg bliver derfor nødt til at lytte til min krop nu, inden der sker mere skade med min muskulatur.

Jeg er på venteliste hos smerteklinikken pt. og håber den vej at få mine smerter dækket på bedste vis, både for bedre at kunne takle smerterne psykologisk og vha medicin.

Tak til alle der har svaret mig og jeg melder tilbage når der er nyt. I mellemtiden sætter jeg pris på al den rådgivning jeg kan få her på denne tråd, og min sag bliver på denne tråd fremover.

Venligst Stefansson

opdatering igen

Nu troede jeg lige jeg havde fået styr på situationen, men nu siger kommunen at min egen læge skal sende info til kommunen, dette siger jeg til min læge, som siger at kommunen skal indhente info fra ham, og ikke omvendt. Så nu spørger jeg hvem har ansvaret her? Skal jeg gå til lægen, og få noget på skrift, og give det til kommunen, er det meningen at jeg skal være mellemled?

Ydermere siger min sb at hun kan ikke nå at arrangere rundbordssamtale, inden hun tager på ferie men at jeg er velkommen til at klage over afgørelsen. Så nu ved jeg heller ikke hvad jeg kan gøre? Kommunen siger også at min læge ikke har noget med min situation at gøre, og kun lægen på rigshospitalet! nogle gode råd please, håber nogen kan fortælle hvad jeg nu kan gøre fordi jeg ved i hvert fald ikke!
stefansson er ikke logget ind   Besvar med citat