Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2010, 23:16   #1
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Smile Tak fordi I er her alle sammen

Jeg ved godt at I alle gerne ville blive årsagen til at I er her kvit, men jeg er virkelig taknemmelig for at I er her.

Jeg er på sin vis gammel i "faget" og kører på 4 gang gennem systemet, og har der igennem stor erfaring og man skulle tro at det gav mig lidt pondus i forløbet. Sådan har det ikke været indtil jeg kom til jer.... jeg lukkede i og orkede ikke at skulle gennem møllen igen. Tillod mig at gå i sort og tilbage på de høje doser af smertestillende som jeg har kæmpet så hårdt for at blive kvit. Allene fordi loven foreskriver at man ikke må afslå den lægen anviste... Jeg argumenterede for ikke at ville tilbage til medicinen for bedre at kunne leve op til aktiveringskravet. Men selv en øgning med 400 procent har ikke kunnet gøre det.... for hvad... statslig refussion

Men søde og givende som I er så har jeg genfundet fighterviljen og evner at tage mig af min sag og mit velbefindende. Jeg kan kende mig selv igen og som de inspiratorere og motiverere...ss I er, så giver I så uendeligt meget.

Er jer alle hjertens taknemmelig
TAK
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat