Se enkelt indlæg
Gammel 10-12-2016, 00:09   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Hvis man lægger noget ud offentligt på facebook, så man må være klar over, at alle kan kigge med.

Hvad angår Tine Nielsen, så bør hun jo for det første skrive dagbog mens hun er i arb.prøvning, også for weekenderne. Måske vil det så fremgå af dagbogen, at hun er nødt til, at ligge ned i 3 timer når hun er færdig med at bage eller lave konfekt.
Selvfølgelig har hun da lov, at lave "fritids-ting" i sin fritid, medmindre måske, at hun gør det så meget, at det går ud over "jobbet".
Hvis det er helt almindelige fritidssysler hun har gang i, så ville jeg da anbefale hende, at klage over, at kommunen nægter hende, at have et "liv" i sin fritid.

Hvad angår Frank Olsen, så skriver han, at han træner for at holde sin ryg ved lige, ergo er det ikke bare for sjov.
Og han skriver:
"- Det med at jeg skal arbejde i stedet for at træne har vi prøvet, før jeg fik tildelt fleksjob. Jeg kan ikke arbejde, hvis jeg ikke træner ved siden af. Hvis jeg arbejder i stedet for at træne, går der tre dage, så kan jeg ikke bruge det ene ben, fordi jeg ikke har trænet ryggen. "

http://ugeavisen.dk/artikel/133706:K...undeudstilling

Hvis han havde skrevet dagbog i forb. med hans arbejdsprøvninger, så havde dokumentationen ligget lige for.

Så her ser vi endnu et par grunde til, at skrive en udførlig dagbog når man er i arb.prøvning.

Af min dagbog fremgår det f.eks. flere steder, at jeg både syer og strikker, men det fremgår også, at jeg ikke sidder ved symaskinen ret længe af gangen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat