Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2013, 01:04   #23
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jutta1502 Se meddelelser
Man skal havde statens takst, for kørselsgodtgørelse, det andet er forkert. , Det fik jeg i hvert fald , da jeg var i arbejdsprøvning.

Ikke ifølge JC og SKAT, for jeg startede nemlig med at ringe ind til SKAT for at spørge om det var hos dem. Forklarede min situation og de fortalte så at det var igennem JC at man skulle søge den slags. Hvis du har fået SKAT's takst, så har du været heldig må man sige.

Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
ikke sikkert på hvad du mener her, men du skal huske på at der er forskel på et befordringfradrag og så som her hvor du får et kontant beløb i hånden du ikke skal betale skat af... .

Jeg tror at jeg i snit får dakket ca 2/3 af mine transport omkostninger på 1260 om mdr, så i alt ca 800-900 i snit... det synes jeg nu er meget pænt
Når jeg regner ud hvor mange km jeg har frem og tilbage, trækker de 24 km fra som jeg skal, så ender jeg ud med at få et beløb der er lidt over 300 kr mindre end hvad mine udgifter til transport frem og tilbage koster mig. Altså penge jeg selv skal have op af lommen, penge jeg vel og mærke ikke har når nu man er syg og også har store udgifter til medicin (som jeg heller ikke kan få hjælp til da det ikke er tilskudsberettiget og jeg skal snart komme efter dig)

Misforstå mig ikke, jeg er taknemlig for alt den hjælp jeg kan få, men jeg bliver bare lidt når man skal betale nøjagtig samme billetpris som alle andre, som får den dobbelte takst.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat